fredag den 4. oktober 2013

Bloggen oprettes ♡

For mig er den skandinaviske indretnings- og livsstil helt sin egen ♡
Jeg har stor kærlighed til den lette og lyse indretningsstil, med farver i de kølige, lyse, grå og blå nuancer og hele spektret af pasteller. Tekstiler med blomsterprint, prikker, tern eller klassiske striber. En stemning der året rundt bærer præg af sommer.
For mig er det vigtigt at vores hjem er et særligt sted hvor hele familien føler sig hjemme, et sted hvor der både er tid og plads til voksne, børn samt vores lille Westie. Et sted fyldt med liv, kærlighed, ro, leg, hjerterum, kreativitet, hygge, afslapning, fordybelse m.m.
Så snart vi kan komme til det, lever vi livet udendørs i haven og på terrassen, især de lange sommeraftener bruges flittigt på terrassen. Jeg elsker sommerens lette og lyse livsstil, og dens uendeligt lange dage samt lyse nætter.

Jeg håber at min blog kan inspirere og give et lille indblik i vores måde at bo og leve på ♡
 
Kram Stine ♡

4 kommentarer:

  1. Tillykke med bloggen. Jeg glæder mig til at følge dig. :-)
    God weekend
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord Birgitte :)
      God weekend til dig også.
      Kram Stine ♥

      Slet
  2. Ser allerede dejligt ud kære Stine <3
    Knus og kram Alis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord Alis :)
      Kram Stine

      Slet

Tak for din kommentar, det glæder mig rigtig meget :)

Ønsker dig en dejlig dag
Kram Stine ♥